"Περί 4 Υγρών", Ποιο το Επικρατέστερο Υγρό μου; - Σειρά 6 Αυτοτελών Σεμινάριων Ενεργητικής Συμμετοχής, βασισμένα στην Ιπποκρατική θεώρηση Ψυχοσωματικής Υγείας.

Την Τετάρτη 31/08/2011, 6-10μ.μ.& κάθε 4η Τετάρτη κάθε μήνα.

Κατανόησε πραγματικά την διαφορετικότητα στις προσωπικότητες.
Εκτίμησε  τα "χαραγμένα", διόρθωσέ τα, μπορείς.
Μάθε να ελέγχεις και να βελτιώνεις την ψυχοσωματική υγεία.
Γίνε ο Καλύτερος σε όλους τους τομείς της ζωής σου.

Σειρά 6 Αυτοτελών Σεμινάριων Ενεργητικής Συμμετοχής, βασισμένα στην Ιπποκρατική θεώρηση Ψυχοσωματικής Υγείας.


31/8/11 "Περί 4 Υγρών", Ποιο το Επικρατέστερο Υγρό μου;

28/9/11 "Περί 4 Υγρών", Πως βελτιώνονται οι Διαπροσωπικές μου Σχέσεις;

26/10/11 "Περί 4 Υγρών", Είμαι Ευτυχισμένος με τον Σύντροφο μου, Πως;

23/11/11 "Περί 4 Υγρών", Είμαι Καλός Γονέας, Πως;

25/1/12 "Περί 4 Υγρών", Είμαι Επαρκείς Φίλος, Πως;

22//2/12 "Περί 4 Υγρών", Πόσο Αποδοτικός είμαι στην Εργασία μου, Πως;

Δηλώστε Συμμετοχή Εγκαίρως για Κρατήσεις Θέσεων.
Τα Σεμινάριο είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ για τα μέλη της Ecovision net.
Παρουσιάζει η Λυδία Χατζηνουσίου. – Εφαρμόστρια Φυσιοπαθητικής 6970993180